Facility manager - Brussel (Zaventem)

Zaventem
Facility Management / Medewerker

Functieomschrijving

Je bent als Facility Manager verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van de werkzaamheden bij een van onze klanten, dit gaat vooral over soft en hard facility en het coachen van een team. Je volgt de activiteiten op rond alles wat met facility te maken heeft. Je bedenkt werkorganisaties, schrijft deze uit en optimaliseert ze in nauwe samenspraak met de klant. Na goedkeuring ga je deze in de betrokken organisatie implementeren. Specifieke taken en verantwoordelijkheden: 

  • Beheren van de toegekende servicelines bij de klant;
  • Beheer van soft en hard facility;
  • Aanspreekpunt en organisator voor de opdrachtgever en diens klantorganisatie;
  • Verantwoordelijk voor het bewaken van de kwalitatieve en uniforme uitvoering van de toegekende activiteiten;
  • Periodiek evaluaties houden met het team om contractafspraken te toetsen;
  • Behouden en uitbreiden van contractomzet;
  • Controleren van financiële objectstaten en accorderen van inkomende facturen van leveranciers;
  • Opstellen van financiële begrotingen, kwartaal- en managementrapportages;
  • Verzorgen van het relatiebeheer met eindklant;
  • Participeren in interne projecten;
  • Aansturen van een ploeg medewerkers.

Functie-eisen

  • Je bent bij voorkeur afgestudeerd als bachelor of master Facility Management en/of enkele jaren ervaring binnen deze functie;
  • Je hebt ongeveer 5 jaar ervaring als facility manager;
  • Je bent een people manager in hart en nieren;
  • Je hebt ervaring met soft én hard facility;
  • Je woont bij voorkeur rond regio Brussel;
  • Je bent bekend met KPI en SLA;
  • Je gaat planmatig en accuraat te werk en hebt goede communicatieskills, je bent een echte people manager; 
  • Je kan onderhandelen met je stakeholders;
  • Je hebt een zeer goede Kennis van de Nederlands en Engelse taal. Frans is een pluspunt;
  • Je gaat oplossingsgericht om met problemen en mogelijke knelpunten;
  • Je hebt ervaring in het aansturen van een team;
  • Je hebt een servicegerichte persoonlijkheid met een groot inlevingsvermogen.

Wat we je aanbieden

  • Je werkt bij een organisatie met een klantgerichte professionele cultuur, waar via specifieke opleidingen het beste uit de medewerkers wordt gehaald en individuele prestaties zeer naar waarde worden geschat.
  • Je bent actief in een dynamische werkomgeving bij een financieel gezond, groeiend bedrijf waar  men beseft dat mensen het verschil maken.
  • Bij de klant zelf kunnen we spreken van een stabiel en betrouwbaar team dat bijdraagt tot een fijne samenwerking.
  • Je kan rekenen op een marktconform salaris, in lijn met je competenties en ervaring, inclusief   bedrijfswagen, tankkaart, netto dagvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …

Bedrijfsinformatie

Facilicom is een groeiend familiebedrijf dat zichzelf tot één van de grootste facilitaire partners in België mag rekenen. Ons trots team van meer dan 4000 professionals garanderen elke dag een efficiënte en flexibele dienstverlening, steeds afgestemd op de wensen en behoeften van de opdrachtgever in zowel specifieke als integrale facilitaire services.De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions, waar meer dan 50 experts worden ingezet als manager of coördinator om de activiteiten op het gebied van o.a. schoonmaak, beveiliging, catering,… in goede banen te leiden.

Contactinformatie

Lijkt deze functie je op het lijf geschreven? Reageer dan snel via de sollicitatieknop op deze pagina. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Ellen Vullings via ellen.vullings@facilicom.be.