Office manager Fulltime - Everberg
Functieomschrijving
- administratieve taken, zoals het bijhouden van de agenda, het beheren van het archief en het verwerken van de post
- opstellen en verzenden van facturen
- eventueel leiding geven aan secretaresses en ondersteunen van de manager of directeur
- facilitaire taken, zoals het op orde houden van de voorraad kantoorspullen en functies toebedelen aan kantoorruimtes
- beantwoorden en eventueel doorverbinden van binnenkomende telefoontjes
- organiseren van vergaderingen, bedrijfsuitjes en bijeenkomsten
- notities maken tijdens vergaderingen en deze uitwerken
- bijhouden van de personeelsadministratie
Functie-eisen
- sterke communicatieve en sociale vaardigheden
- stressbestendig en in staat om overzicht te houden
- organisatietalent en goede planner
- uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, je Frans is goed genoeg om professioneel te communiceren.
- probleemoplossend denkvermogen
- gestructureerde persoonlijkheid met oog voor detail
- Je woont ij voorkeur in de regio van Everberg
Wat we je aanbieden
- Een vast contract voor onbepaalde duur.
- Een plekje binnen een dynamische en aangename werkomgeving in een groeiend bedrijf, waarin onze mensen het verschil maken.
- De nodige opleidingen en opvolging zodat jij het beste uit jezelf kan halen.
- Een marktconform brutosalaris, aangepast aan jouw relevante werkervaring.
- Een netto dagvergoeding per gewerkte dag.
- Een hospitalisatieverzekering.
- Een groepsverzekering.
- Bedrijfsvoertuig
Bedrijfsinformatie
Facilicom is een groeiend familiebedrijf dat zichzelf tot één van de grootste facilitaire partners in België mag rekenen. Ons trots team van meer dan 4000 professionals garanderen elke dag een efficiënte en flexibele dienstverlening, steeds afgestemd op de wensen en behoeften van de opdrachtgever in zowel specifieke als integrale facilitaire services.De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions, waar meer dan 50 experts worden ingezet als manager of coördinator om de activiteiten op het gebied van o.a. schoonmaak, beveiliging, catering,… in goede banen te leiden.
Contactinformatie
Lijkt deze functie je op het lijf geschreven? Reageer dan snel via de sollicitatieknop op deze pagina. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Karima via karima.khemissi@facilicom.be.