We streven voortdurend naar optimalisatie van onze dienstverlening op het gebied van hospitality. Om inzicht te krijgen in onze uitdagingen en kansen, maken we gebruik van de ‘Hospitality Experience’. Samen met de verschillende stakeholders van je organisatie spelen we dit spel, waarbij de belangrijkste conclusies en aanbevelingen aan jou worden gerapporteerd.
Neem je receptieproces onder de loep
Ben je op zoek naar een betrouwbare partner die je voorziet van een gastvrij onthaal of wil je jouw receptie naar een hoger niveau tillen? Met onze Hospitality Experience brengen we je huidige guest journey in kaart en bepalen we wat beter kan om tot een unieke beleving te komen.
Meer informatie? Contacteer ons
Het doel van de Hospitality Experience
Het doel van het spel is om op een leuke en ontspannen manier met zowel onze als jouw medewerkers in gesprek te gaan over de customer experience en hun perceptie ervan. We bekijken de reis door de ogen van de bezoeker en nemen elk aspect van de dienstverlening onder de loep. Op deze manier krijgen we inzicht in de ervaring van je gasten en kunnen we samen bepalen hoe we deze positief kunnen beïnvloeden.
Waarom gebruiken we deze tool?
Het brengt beide partijen samen en stelt ons in staat om gezamenlijk naar de hospitality en customer experience te kijken. We brainstormen in teamverband over verbeterpunten en oplossingen. Tijdens het spel worden innovatieve en nuttige ideeën gegenereerd.
Mystery guest
Naast de Hospitality Experience maken we ook gebruik van Mystery guests. Door om de zoveel tijd mystery calls uit te voeren, kunnen we de kwaliteit, service, aanpak en klantgerichtheid van onze hospitality hosts screenen. Daarnaast voeren we onaangekondigde en onverwachte inspecties uit. Daardoor kunnen we onze diensten optimaliseren en onze medewerkers evalueren.
De Hospitality Experience en Mystery guests stellen ons in staat om de gastbeleving te optimaliseren en te zorgen voor een hoogwaardige dienstverlening.