Business Development Manager GOM

Antwerpen
Sales (Leidinggevende) schoonmaker Management of Stafmedewerker

Functieomschrijving

In het kader van de verdere groei, is het GOM vandaag op zoek naar een SALES MANAGER. Daarbij maak je deel uit van een team van 8 directe collega’s en rapporteer je aan de Head of Sales GOM België.

  • Je bent verantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van de GOM-activiteiten in jouw regio,
  • Je neemt proactief de nodige acties om nieuwe klanten te werven,
  • Je onderhoudt nauw contact met het team calculatie en de operationeel directeur,
  • Je onderhandelt contracten op een gestructureerde en professionele manier en zorgt voor de haalbaarheid en winstgevendheid ervan,
  • Je bent aanspreekpunt voor alle schoonmaakgerelateerde vragen.

Functie-eisen

  • Ervaring met de verkoop van schoonmaakdiensten binnen een B2B setting is een must.
  • Doorheen jouw ervaringen had je daarbij contacten op hoog niveau, met senior executives (CEO's, CFO's, Facility Managers,...) uit verschillende soorten sectoren en bedrijven.
  • Je hebt een echte huntersmentaliteit waarbij overtuiging van prospects in je bloed zit,
  • Je hebt de kunst om contacten op een zeer hoog niveau te beïnvloeden en te enthousiasmeren - met key-beslissingsnemers (Facility Managers, CFO, CEO ...),
  • Je bent in staat om concepten en/of uitdagingen, ook technische zaken, te bespreken en de behoeften van de prospect/klant in kaart te brengen om zo de juiste toegevoegde waarde en oplossing te kunnen formuleren,
  • Je bent gericht op het uitbouwen van vertrouwensrelaties met je collega's en je klanten,
  • Door jouw persoonlijkheid weet je je collega's en klanten enthousiast te maken om samen te werken,
  • Tact en diplomatie, zonder het eindresultaat uit het oog te verliezen, dat is wat jouw stijl typeert,
  • Je neemt ownership over je klanten en bent daarin gericht op samenwerking over de grenzen van eigen verantwoordelijkheden en business heen,
  • Je bent stressbestendig en in staat om deadlines te halen,
  • Je hebt een flinke dosis humor en collegialiteit,
  • Verkopen is voor jou het resultaat van kwaliteitswerk.

Wat we je aanbieden

  • Een bedrijf met een open, transparante, menselijke, resultaatgerichte, innovatieve cultuur, waar individuele bijdrage op zijn waarde wordt erkend,
  • Een gerenommeerd bedrijf op het gebied van facility management in de Benelux,
  • Opleiding aangepast aan jouw ervaring,
  • Een zeer zichtbare rol, met dagelijkse contacten op verschillende niveaus van de organisatie 
  • Verantwoordelijkheid en autonomie - een klimaat van empowerment en vertrouwen,
  • Middelen om de doelstellingen te bereiken en te overshooten,
  • Een dynamische omgeving,
  • Een moderne en informele werkgever, waarbij persoonlijke ontwikkeling en ambitie voorop staan.
  • Competitief salaris (bedrijfswagen, ....) en aantrekkelijke bonusstructuur

Bedrijfsinformatie

Facilicom Group is een sterk mensgericht familiebedrijf in volle expansie. Ze zijn een van de meest gekende spelers op de markt van facilitaire dienstverlening waarbij dienstverlening echt onderdeel geworden is van het Facilicom-DNA.“Samen werken aan een inspirerende leefomgeving voor iedereen. Dat is de missie van Facilicom Group. Het doel is wat telt: in een veilige, gezonde en inspirerende omgeving voelen mensen zich het prettigst."Vandaag telt de groep meer dan 30 000 medewerkers in Nederland waarvan 5000 in  België. 

Contactinformatie

Voor meer info kunt u steeds terecht bij Dieter Fransoo, HR Business Partner op 0497/32.89.24 of dieter.fransoo@facilicom.be