Onderdeel van een sterke facilitaire groep

Als onderdeel van een sterke facilitaire groep, kunnen we rekenen op een solide en betrouwbare basis. Facilicom België levert al sinds 1974 een breed scala aan facilitaire diensten en oplossingen. Met een jaarlijkse omzet van 176 miljoen euro en de toewijding van meer dan 3.100 medewerkers*, zijn we uitgerust om te voorzien in je facilitaire behoeften op een effectieve en efficiënte manier.

Wil je meer weten over Facilicom?

We zijn een toonaangevend bedrijf in de hospitality-branche en we zijn trots op onze expertise en ervaring als marktleider. We behoren tot één van de top 3-spelers en leggen bij Facilicom Reception Services de lat hoog. Als proactieve hospitality partner focussen we ons volledig op het creëren van een onvergetelijke customer experience voor je gasten.  Met onze vooruitstrevende en innovatieve aanpak zorgen we voor een naadloze en hoogwaardige hostingervaring die elke verwachting overstijgt. 

 

Onthaal speelt een cruciale rol in de imagebuilding van je bedrijf. Met onze professionele hospitality hosts streven we ernaar om een toegevoegde waarde te bieden die bijdraagt aan het imago van je bedrijf. 

 

Door onze uitgebreide kennis van facilitaire diensten en processen, kunnen we een strategische rol innemen bij het creëren van een gastvrije omgeving. We interpreteren receptie als het verlengstuk van je facilitaire organisatie. Hierbij kunnen we strategisch ondersteunen bij het vertalen van de HR-visie en beleid. 

Het verlengde van je facility management 

Onze toegewijde medewerkers zijn getraind om hun 'facility sense' te gebruiken. Ze zijn alert op mogelijke verstoringen of onveilige situaties, zelfs buiten hun eigen werkgebied. Door hun facilitaire inzicht verder te ontwikkelen en een dieper begrip te hebben van andere facilitaire diensten, kunnen ze deze situaties snel opmerken, signaleren en waar mogelijk zelf oplossen. 

 

Naast een aantrekkelijke omgeving en een warm welkom dragen ook processen en tools bij tot de gastvrijheidsbeleving.

 

Omdat we onderdeel zijn van een grote facilitaire dienstverlener, werken we nauw samen met het facility team. We kunnen integreren in je bestaande FMIS of zelf een Facility Management Information System implementeren om perfect aan te sluiten op je facilitaire processen. We bieden ondersteuning op hoog niveau, waarbij facilitaire problemen door onze hospitality hosts worden opgepakt, ingegeven in het ticketing systeem en opgevolgd. Hierbij richten we ons niet enkel op externe gasten, maar ook op de medewerkers. 

 

Door onze huidige expertise en innovatieve mindset slagen we erin om de synergie tussen verschillende facilitaire diensten te maximaliseren.

*Op basis van de neergelegde cijfers in het jaarverslag van 2021